Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Marný boj s Justiční mafií.

Boj s Justiční mafií je tvrdý a nekompromisní. Pokud nebudeme se dožadovat dodržování zákonů elitami tak i vymahatelnosti práva, budou podobné případy přibývat.

 

Přátelé

Mnozí z Vás mne budou znát.Vždy jsem říkal , že demokracii získanou v roce 1989 jsme si nechali obrat sebrat svou naivitou, skupinou veksláků a zlodějů. Nevěřil jsem však , že to může dospět do situace horší před rokem 1989, DOSPĚLO.

Jsem jedním z těch kteří tvrdě bojují za zpět získání demokracie, práva a jeho vymahatelnosti pro naší společnost. Bezplatně jsem pomáhal lidem v nouzi při soudních sporech kdy je elitáři dostali na kolena. Kdy jim svévolně byli odebírán děti. Kdy je soudy odsuzovali bez důkazů.

Poznal jsem pana Tomana v době kdy jsem již měl za sebou dvě nezákonné vazby. Čtyři pokusy o mou vraždu. Obvinění z pohlavního zneužití dcery s dokonanou souloží. Povedlo se mi vše vyvrátit. Tak jsem věřil, že není ještě tak zle. Jak hluboce jsem se mýlil.

Obhajoval jsem rodinu které tento stát odebral dítě a dítě je bez rozsudku již čtyři roky v pěstounské péči. Dostal jsem varování od přítele v Justici ať od toho dám ruce pryč. Nedal jsem a pokračoval i v dalších podobných kauzách. Tyto bohužel mířili až do nejvyšších míst. Mezi nimi jsem prokazatelně poukázal například na spojení člena Branně bezpečnostního výboru Čr s organisovaným zločinem. Dále prorůstání zločinných struktur do státní správy a s tím související trestnou činností.

Odměnou mi byl neustálý pobyt u mých výslechů. Začalo peklo. Vypálili nám dům. Odebrali nám šest dětí z výchovy, včetně šesti měsíčního kojence, Byl jsem obviněn z trestného činu. Soud dal vyrobit důkazy a uvalil nezákonnou vazbu. Zabili psa a stáhli z kůže a tu vystavili.Najali si může ten ozbrojený vnikl do našeho domu v nočních hodinách a napadl mou rodinu. Policie přijela se zatykačem na mne pro pokračování v trestné činnosti. Následně mne přišla oběsit skupina mladíků. Při návratu od známých na mne najelo neoznačené auto. Nikdo mne neměl zájem zaměstnat. Děti byli napadány a šikanovány. Oznámil jsem úmysl kandidovat ve volbách. Byla na mne znovu uvalena nezákonná vazba. Po návratu jsem ještě zintenzivnil svou aktivitu. Onen přítel z Justice mne varoval. Má trestní oznámení na útoky proti mě a mé rodině byli odkládány. Bohužel již nebylo cesty zpět. A tak soud bez jediného důkazu na základě křivého posudku vynesl trest pět let nepodmíněně.

Dali jsme se do boje. Výsledkem bylo zákaz činnosti třem soudním znalcům. Prověřování činnosti státního zastupitelství.Trestní stíhání vyšetřovatele pro závažný zločin. Nyní se dokončují podklady pro podání trestního oznámení na čtyři soudce pro zločinné spolčení.A spousty dalších včetně stamilionových kauz v oblasti podvodů.

No a nyní závěr. 5.12.2017 byl vynesen rozsudek pět let 
nepodmíněně.
13.12.2017 jsem na soudě na prostudování 
spisu
22.12.2017 upadám do bezvědomí a 
probírám se 26.12.2017. Vysoké teploty a 
žádná léčba nezabírá. Je podezření na 
otravu.
Bojuji dál, dostávám varování přesto 
pokračuji.
5.3.2018 podáváme odvolání.
15.3.2018 je spis předán Krajskému soudu.
19.4.2018 Krajský soud vynáší rozsudek 4,5 
roku nepodmíněně vykonatelný dnem 
vynesení rozsudku.Soudkyně lže a tvrdí, 
že proti znalci není vedeno kárné řízení. 
22.4.2018 je znalci zakázána činnost.
28.1.2019 je mi doručen zmíněný rozsudek s 
nástupem ihned.

Takže přátelé toto je naše demokracie.

Děkuji všem za podporu během mého boje.

Autor: Jiří Fábik | neděle 3.2.2019 10:59 | karma článku: 35,92 | přečteno: 2526x
  • Další články autora

Jiří Fábik

Odebírání dětí rodinám

Kdo a proč odebírá děti z rodin. Historie tohoto rozhodnutí v minulosti. A další podobné jednání státu proti zájmům společnosti a lidí.

20.12.2021 v 20:00 | Karma: 9,22 | Přečteno: 596x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Tempel versus Česká republika

Kauza která na mezinárodním fóru rezonuje. Nastavuje zrcadlo České justici. Jak dlouho budeme ještě tolerovat bezprávní stav?

27.11.2021 v 14:30 | Karma: 13,49 | Přečteno: 553x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Nezávislá Justice

Nežádej aby se věci děli tak, jak si představuješ, nýbrž přijímej je tak, jak se dějí. Jestli se necháváš něčím rozhněvat, nerozhněvalo tě ono, nýbrž tvůj názor, jaký sis o tom vytvořil. Epiktetos

26.11.2021 v 15:47 | Karma: 14,24 | Přečteno: 337x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Robert Tempel versus Česká republika

Justice naší České republiky v kauze Robert Tempel versus Česká republika svými intrikami, pohořela u Evropského soudu.

21.11.2020 v 23:01 | Karma: 20,23 | Přečteno: 812x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Jsme ještě právním státem? - IV./1. (Z Bělušické věznice - 4. část)

O tom, jak v tichosti odsoudit pachatele závažného zločinu a následně za stejný zločin odsoudit účelově nepohodlného aktivistu k dlouholetému trestu.

9.10.2020 v 14:51 | Karma: 17,04 | Přečteno: 602x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Pokus o atentát na Pellegriniho, „psala“ ČTK. Do agentury se nabourali hackeři

23. dubna 2024  13:22

Neznámý útočník umístil na zpravodajský web České tiskové kanceláře (ČTK) České noviny dvě lživé...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik