Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dodržují se v našem státě zákony a lidská práva?!

Jak je možné se dobrat spravedlnosti pokud jsou občané na zakázku souzeni. Pokud za účelem jejich dehonestace jsou vypracovávány znalecké posudky na zadání podle smyšlených údajů z trestních a soudních spisů. 

 

To, co se děje v našem státě je neskutečné! Každý ví, že se nedodržují naše zákony a lidská práva a nikdo nic s tím nedělá?! V příspěvcích, které na sebe i nebudou navazovat, Vám vylíčím můj neuvěřitelný příběh a i příběhy ostatních mých přátel a i moji práci, na kterou jsem se NEDOBROVOLNĚ DAL. Neuvěřitelné příběhy jsou v tom, že kdybych ho neprožil, tak bych tomu dění vůbec NEUVĚŘIL!!! Příběhy zveřejňuji proto, že jsem se stále nevzdal a věřím, že můj postoj k právu  bude PRECEDENCÍ a povzbuzením pro ty, kteří se nechtějí vzdát své myšlenky, že pravda a hlavně právo a spravedlnost v našem státě musí zvítězit. Předkládám Vám můj opravdový boj s dnešním „PRÁVEM A SPRAVEDLNOSTÍ“, se všemi fakty a doufám, že Vám nemusím vysvětlovat, že nejsem paranoidním psychopatem. Na všechny fakta mám důkazy,mám i vše zdokumentováno a na zveřejnění ostatních příběhů o bezpráví mám i souhlas přímých účastníků.

1. díl

Můj příběh začal nevinně, když jsem rozkrýval trestnou činnost komunálních zastupitelů v obci, která má 470 obyvatel a zadokumentoval podvody za 250 milionů Kč. Netušil jsem však, do čeho jsem šlápl. Upozornil jsem pana poslance a za tři dny mne navštívili vymahači s vysvětlením, ať toho okamžitě nechám. Nemám to v povaze, proto jsem neustoupil psychickému násilí.

V krátké době následovalo na mne trestní oznámení pro údajné pohlavní zneužití dcery mé družky s dokonanou souloží. Lékařský  znalecký  posudek  však,  ale potvrdil, že dcera byla v tu dobu panna. Následně nám bylo 10.4.2014 odebráno šest dětí z výchovy včetně šestiměsíčního kojence. Partnerce u soudu poté řekli, samozřejmě že ne do zápisu, že až se mne zbaví, tak jí naše děti vrátí.

Začal  opravdu  velmi  tvrdý boj. Dokonce mne jednou přišli čtyři mladíci oběsit. Nemusím Vám však vysvětlovat, že mladíci byli napojeni na uvedenou obec. Neuspěli a tak se bojovalo dál. Policie oznámení  řešila  přestupkovým  řízením  proti  jedinému z nich.

V srpnu 2014 státní zástupce podal obžalobu, kterou upravil výsledky přípravného řízení tak, aby odpovídaly obžalobě. Tedy uvedl, že se mnou bydlela na stejné adrese, Nikdy mne tam nezletilá ani nenavštívila.

Někdy kolem 15.4.2015 zasedal trestní senát a usnesl se, že se účinně bráním a bude na mne uvalena vazba. Vazbu, na kterou mne převezli 22.4.2015 a odůvodnili důkazy z hlavního líčení z 22.4.2015.Po 26-ti dnech vazbu krajský soud zrušil pro porušení listiny lidských práv a svobod.

 Vrátil jsem se z vazby a za dva měsíce nám zapálili dům. Požár likvidovalo sedm požárních jednotek. Boj pokračoval.

Následovalo přetahování se soudem. Koncem roku nám  zmizel pes objevil se mrtvý, stažený z kůže a vystavený. Bylo to i v televizi.

   Najali si člověka a ten ozbrojený vnikl v noci do domu a napadl moji rodinu. Byl opět předán do správního řízení. Po mé stížnosti byla věc překvalifikována a pachatel odsouzen za přečin.

V dubnu 2016 jsem oznámil, že budu kandidovat ve volbách. Po dvou dnech 23.4.2016 si pro mne přijela kriminálka a převezla mne k soudu na základě anonymního oznámení, že se chystám s rodinou uprchnout do zahraničí a skrývat se před trestním řízením v Německu. Bez peněz a bez cestovních dokladů?! Šel jsem opět na vazbu, nyní na 59 dnů. Z vazby mne propustili tři dny před uplynutím termínu pro podání kandidátek. Tedy tak, abych nemohl kandidovat. Toto v rozsudku uznal i krajský soud.

Vrátil jsem se a bojoval dál. Při cestě od klienta na mne najelo auto bez SPZ a shodilo ze silnice. V autě jsem měl obě děti. Při soudním řízení mi byl položen dotaz, zda se nebojím, že mne zabijí.

Začali vyplouvat souvislosti. Zjistil jsem provázanost organizovaného zločinu a vrcholných politiků. Je zvláštní, že státní zastupitelství, soud ani policii poznatky nezajímali a i nyní nezajímají. O stíhání a důkazy nemají zájem. Začal jsem se věnovat právní pomoci druhým. S takovými  výsledky , že policie , úřady a soudy mne skutečně nemají na rozdíl od klientů v oblibě.

   Pokračoval jsem ve svých aktivitách a 5.12.2017 jsem byl odsouzen bez jediného důkazu. A to k pěti rokům vězení nepodmíněně. Tento exemplární trest paní soudkyně odůvodnila tím, že jsem se nedoznal. Jaksi pozapomněla, že nemám k čemu. Na soudě jsem dostal varování, že se o mně jednalo a bylo konstatováno, nejde uplatit, podplatit, koupit a ani zastrašit, jedině zlikvidovat. A abych na sebe dával pozor.

Jedině kde jsem byl a o čem se předem vědělo, bylo prostudování spisu 13.12.2017. 22.12.2017 se mi udělalo velmi špatně a ve večerních hodinách jsem upadl do bezvědomí a probral se až 26.12.2017 ve 40-ceti stupňových horečkách. Dostal jsem antibiotika a léčil se. Můj zdravotní stav byl setrvalý a nešel upravit až do konce února 2018, kdy jsem měl již počtvrté antibiotika. Lékaři nabyli přesvědčení, že jsem byl zřejmě otráven a byl mi zlikvidován imunitní systém a také jsem prodělal vleklý zápal plic a další onemocnění.

V březnu jsem začal pociťovat problémy. Otekly mi oči a přestal jsem vidět. Opět mne odvezli do nemocnice a tam zjistili zánět v očích a slabý zánět dutin. Příčinu lékaři opět nedokázali určit. Dostal jsem další antibiotika. A tak jsem nemocný dodnes.

5.3.2018se podalo odvolání, 15.3.2018 byl spis předán Krajskému soudu a na 19 4 . 2018 byl nařízen odvolací soud. Strašně pospíchali, abych nemohl pokračovat. Kvůli tomuto bezpráví jsem již podal několik podnětů a trestních oznámení. To je jen část mé činnosti a dění kolem mne a mé rodiny.

Jiří Fábik

POKRAČOVÁNÍ BUDOU NÁSLEDOVAT

Autor: Jiří Fábik | sobota 7.4.2018 22:25 | karma článku: 31,29 | přečteno: 1790x
  • Další články autora

Jiří Fábik

Odebírání dětí rodinám

Kdo a proč odebírá děti z rodin. Historie tohoto rozhodnutí v minulosti. A další podobné jednání státu proti zájmům společnosti a lidí.

20.12.2021 v 20:00 | Karma: 9,22 | Přečteno: 596x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Tempel versus Česká republika

Kauza která na mezinárodním fóru rezonuje. Nastavuje zrcadlo České justici. Jak dlouho budeme ještě tolerovat bezprávní stav?

27.11.2021 v 14:30 | Karma: 13,49 | Přečteno: 553x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Nezávislá Justice

Nežádej aby se věci děli tak, jak si představuješ, nýbrž přijímej je tak, jak se dějí. Jestli se necháváš něčím rozhněvat, nerozhněvalo tě ono, nýbrž tvůj názor, jaký sis o tom vytvořil. Epiktetos

26.11.2021 v 15:47 | Karma: 14,24 | Přečteno: 337x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Robert Tempel versus Česká republika

Justice naší České republiky v kauze Robert Tempel versus Česká republika svými intrikami, pohořela u Evropského soudu.

21.11.2020 v 23:01 | Karma: 20,23 | Přečteno: 812x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Jsme ještě právním státem? - IV./1. (Z Bělušické věznice - 4. část)

O tom, jak v tichosti odsoudit pachatele závažného zločinu a následně za stejný zločin odsoudit účelově nepohodlného aktivistu k dlouholetému trestu.

9.10.2020 v 14:51 | Karma: 17,04 | Přečteno: 602x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik