Dotace půjčky - Bankrot měst - stát a kam mizí majetek a prostředky státu

Kdo je pachatele trestné činnosti a kdo ne. Kdo o tom rozhoduje podle jakých kriterií. Hodnotí se toto skutečně podle znění zákona?

Vážení přátelé i nepřátelé.

Dnes si Vás dovoluji oslovit s ožehavým tématem. Jsem zvědavý,  jaké následky si po zveřejnění ponesu.

V roce 2010 jsem zjistil na Hoře Svaté Kateřiny závažné skutečnosti o porušování povinností při správě svěřeného majetku města. Nebudu rozebírat předcházející události, ale od té doby začíná můj velký boj, protože jsem začal řešit zastupitelské dotační podvody a podobně.

Nyní se rozepíši heslovitě, ale podrobněji.

KARAVAN CAMP – postaven z dotačního titulu. Dotace vyčerpány.

  • následně zaměstnán fiktivně syn místostarosty, který nikdy tuto práci nevykonával. Udržitelnost projektu,tedy rentabilitu měl kontrolovat finanční úřad.
  • roční obrat projektu 1000 Kč
  • fiktivní pracovní místo
  • pozměňování hospodářského výsledku organisace ( tedy města)
  • použití dotace na investici, jež nebyla součástí projektu

Tedy přátelé jasná trestná činnost.

AUTOBUSOVÉ ZASTÁVKY -  stavba v rozporu se zákonem. Staví se na pozemcích, které nepatří městu bez vědomí vlastníka

  • podána žádost o proplacení dotace na nedokončenou stavbu. Zde je podivné, že komise žádné vady neshledala a projekt financovala.
  • den po podání žádosti o proplacení dotace  Stavební úřad v Litvínově podal nařízení okamžitého zastavení stavební činnosti
  • město uvedlo v omyl poskytovatele dotace uvedením nepravdivých skutečností
  • začal boj kdy v roce 2017 SZIF jako poskytovatel dotace oznámil nařízení dotaci vrátit pro závažné porušení zákona
  • dotazuji se, zda byla dotace vrácena
  • Ministerstvo zemědělství potvrzuje vrácení- zastupitelé o vrácení neví.
  • druhý den se ministerstvo omlouvá, že došlo k omylu a dotace vrácena nebyla. Vysvětlení bylo, že si úřednice zaměnila příchozí platbu s odchozí. Jak se toto mohlo stát, když rozdíl mezi účetními úkony jsou čtyři roky.
  • dotazuji se na trestně právní rovinu. Jsemodkázán podat trestní oznámení na policii.
  • přes skutečnosti nasvědčující daleko většímu problému policie věc několikrát opakovaně odkládá.
  • Vysvětlení policie zní.Dotace byla vrácena skutek se nestal. Podle trestního zákona je uvedení v omyl poskytovatele financí trestným činem. I příprava je trestná!!!

 

A takto bych mohl pokračovat dál. Sleduji televizi a tisk. Se zděšením zjišťuji , že stejné praktiky fungují i politice a politických stranách.   Státní příspěvky jsou uměle vyváděny ze stran a rozděleny mezi pár vyvolených . Jako v případě Úsvitu. Trestný čin se opět nestal

 

ČSSD – případ který všichni známe . Tato strana která vládla dluží jednomu subjektu – JudrAltnerovi stamilióny korun díky vlastním chybám. Za pozornost stojí absolutní popírání zákonů a soudních výroků proti straně . Pokud by bylo uhrazeno v prvopočátku nebyla by to suma taková. Proč nebylo uhrazeno když strana má stomilionové příjmy v podobě státního příspěvku.

Majetek hradu – rozkrádání tohoto majetku. Jak bylo vyřešeno. Nikdo neví. Vše utichlo a v tichosti padá do propadliště dějin.

Takto bych mohl pokračovat ještě dlouho.

 

Co mají tyto skutečnosti společného – Je tím celková paralýza právního systému kdy jsou zde        nedotknutelní. Mezi nimi se jednou za čas vybere obětní beránek který se předhodí lidu. On není nevinný. On jenom nectil zásady smečky a tak musel z kola ven.

  • Další skutečností je nezájem či strach vyšetřovatele poctivě vyšetřovat trestnou činnost politiků a vysoce postavených osob. Zde musí být souhlas osob které mají na stíhání jistý zájem.
  • Další skutečností je provázanost těchto skupin kdy bagatelní trestná činnost může spustit lavinu a rozkrytí obrovskýchkauz
  • Nezanedbatelnou položkou je účast osob spojených s organisovaným zločinem v politice. Ano dnes jsou v politice.
  • Následkem těchto skutečností je fakt, že před zákonem jsou si všichni rovni avšak někteří jsou si rovnější.

Výsledkem je stav kdy bez důkazů jsou odsouzeni kritici tohoto systému. Jsou odsuzováni obyčejní občané. Tito uvedli vyšší mzdu v žádosti o půjčku aby u banky uspěli. I když půjčku nedostanou jsou následně odsouzeni.

Pokud politik žadatel o dotaci či úvěr uvede nepravdivé skutečnosti a dotaci vyčerpá není trestně stíhán. Ptám se proč.

Následkem je stav kdy města v započaté praxi pokračují i po podobné kauze jako v případě Hory Svaté Kateřiny. Zde se pokračuje v čerpání dotací v rozporu se zákonem a nikoho to nezajímá. Ano až se tato věc provalí bude následovat bankrot města. Vratka dotací bude likvidační pro město. V tomto nejsou obsaženy rozkradené majetky města kdy v rozporu s vyjádřením ministerstva vnitra nedošlo k nápravě

 

Co se tedy děje na vládní úrovni pokud se toto děje v našich městech a obcích. Kdo uhradí sanaci prostředků v rozkradeném státě. Podvody byť nádherně zakrývané jsou stále podvody.

 

Materiály z nichž je čerpáno  - Audit nezávislého auditora ze dne 18.2 2011 Ing Radka Maxová

  • Č.j.  IN-K-331-6/2011   ministerstvo vnitra
  • Č.J MELTD    Městský úřad v Litvínově
  • Protokol o kontrole projektu bez závad ze dne 26.5.2011
  • Č.j. SZIF /2014/028576 ze dne 23.9.2014 shledáno závažné porušení zákona – dotace
  • Č.j KRPU-224733-15/TČ-2014-040881-KT policie neshledala trestným činem a to v rozporu s tvrzením a důkazy SZIF
  • 4.4.2016 nařízení SZIF  Č.j SZIF /2016/0209893
  • Č.j. 40967/2016-MZE-14113
Autor: Jiří Fábik | úterý 13.2.2018 12:05 | karma článku: 17,23 | přečteno: 490x
  • Další články autora

Jiří Fábik

Odebírání dětí rodinám

20.12.2021 v 20:00 | Karma: 9,22

Jiří Fábik

Tempel versus Česká republika

27.11.2021 v 14:30 | Karma: 13,49

Jiří Fábik

Nezávislá Justice

26.11.2021 v 15:47 | Karma: 14,24