Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nové vznikající radikální rádoby hnutí

Jak ohlupovat národ a těžit ze špatné politické situace v zemi pro vlastní prospěch. Využít neznalých a zoufalých lidí a jejich neštěstí.

Vážení přátelé

 

Jednoho dne mne oslovil pan Jiří Černohorský a pozval na setkání lidí nazvané konference.

 

Prostudoval jsem si podklady, jež mi byli poskytnuty a protože již dlouho hledám program který by byl smysluplný, zaujala mne myšlenka. Po příjezdu mne překvapila přímá organizace vojenského typu. No i tak jsem zůstal . Domníval jsem se, že toto souvisí se snahou udržet určitý směr jednání.

 

Projekt se jevil jako zajímavý se zajímavými myšlenkami. Následně mi bylo nabídnuto členství v nově vznikajícím hnutí. Protože jsem znal názory Jirky Černohorského souhlasil jsem. Nejsem člověk který bezhlavě věří všemu. Seznámil jsem tedy Jindřicha Tichého se svými aktivitami kterým se věnuji. A to včetně přínosu tak i rizik a negativ.

 

Začala jakási spolupráce a naprostá situace - Já řeknu Vy uděláte. Stále jsem v Tichého vyjádřeních narážel na výroky o agentech BIS a dalších tajných služeb. Narážel jsem na neustálé informace jak je kdo placen, kterou tajnou službou. Tomuto jsem nepřikládal váhu. Domníval jsem se , že toto pramení z frustrace z nezdarů v osobním životě. Těch má Jindřich Tichý ve svém životě dost, stejně jako mnoho z nás.

 

Přišla setkání na nichž byly řešeny postupy při vzniku nového hnutí Referendum ČSR. Ano souhlasil jsem s domněnkou , že pokud bude hnutí založeno, bude respektovat demokratické postupy a řídit se pravidly volby většiny. A tak bylo stanoveno a odhlasováno členský příspěvek do nového hnutí 1000 kč. To mne již zarazilo. Peníze byli tvrdě vymáhány nátlakovými akcemi. Protože to u mne budilo nedůvěru stále jsem se držel s úhradou zpět. Navíc se měli volit orgány nového hnutí a v této aktivitě jsem se nechtěl angažovat.

 

Bylo uskutečněno setkání jež nazvali konferencí a bylo voleno vedení hnutí . Úmyslně jsem se tohoto setkání neúčastnil a tak jsem nemohl být volen. Pokračovala anabáze a stále jsem se domníval , že po zvolení vedení se situace stabilizuje. Zaplatil jsem členský poplatek. Po tomto setkání Jiří Černohorský a Jiří Vítek vyjadřují nedůvěru v Jindřicha Tichého. V této chvíli je Jindřich Tichý označuje za konfidenty tajné služby s vyjádřením , že jsou nasazeni na něj a hnutí. V této nepřehledné situaci jsem zvolen bez předchozího dotazu zda bych případně přijal za místopředsedu. Toto přijímám až po ataku paní Karasové který byl nevybíravý a požadoval anulování volby, což nemá s demokracií nic společného. Věřil jsem , že se může povést stabilizace a zavést skutečně demokratická pravidla. Jsou kladeny další a další úkoly . A další a další finanční nároky ze strany Jindřicha Tichého. To mne již zarazilo a začal jsem vystupovat proti, snažil se aktivity vést jiným směrem. Výsledkem byla rezignace Jindřicha Tichého a bez upozornění uskutečněná volba nového předsedy, kdy jsem byl zvolen jednohlasně za předsedu. Zde jsem pojal podezření , že nutně nemusí být vše tak, jak bylo předloženo. Začal jsem analyzovat chování Jindřicha Tichého. Členům oznámil , že z hnutí k 30.9 odchází do Občanského Referenda které nebude právním subjektem. Tedy i finanční prostředky protékající touto aktivitou nebudou dle zákona nutně evidovány. Vyzval mne k převzatí administrativy. Vyčkával jsem zda tak jak deklaroval, opustí hnutí a přestane ovlivňovat jeho činnost. Když jsem nerespektoval jeho rozkazy , po sedmi dnech začali aktivity ze strany Jindřicha Tichého kdy zneužíval důvěřivých členů k útokům, které byli stejné jako v předchozích případech. A protože věděl , že mne nemůže označovat za agenta tajných služeb, začal mne označovat za chartistu. Začal vyvolávat střety a po 16 cti dnech mé nechtěné funkce kterou jsem nikdy nepřevzal mne nechal odvolat .

 

Zde zůstává nad chováním Jindřicha Tichého v údivu každý soudný člověk. Požaduje po mně vydání jakých si autorizovaných dokumentů o předání funkce a účetnictví které jsem nikdy nepřevzal a tedy jednoznačně nemohu předat. Začíná vyhrožovat sankcemi. Nevěřil jsem , že by mohl být duševně na tom tak , že bez ohledu na zákon začne takto jednat. A tak zveřejňuje různé texty o tom co jsem za těchto pár dní spáchal. Je údajně nucen udělat audit nepředaného účetnictví. Zde začínám zvažovat duševní stránku Jindřicha Tichého. Vrcholem pro mne bylo, zveřejnění textu kde obviňuje senátorku Dernerovou z různých nesmyslných kroků a jednání . Přitom o pozornost senátorky Dernerové se dlouhodobě ucházel a snažil. Toto mohu doložit podklady jež mám v držení. Snažím se jeho jednání ukončit a tak je mi zamezen přístup ke komunikaci jako mnoha přede mnou.

 

Vím že pro mne tento člověk nyní znamená problém. Využiji všech zákonných prostředků aby a dále nemohl škodit .

 

Varuji všechny . Dobře zvažujte spolupráci s tímto člověkem. Bude přesvědčovat , vysvětlovat a předkládat zajímavou myšlenku v této politicky složité době. Následně začne vymáhat jakýsi údajný členský příspěvek a následně dobrovolně povinnou částku na údajné potřeby jakési činnosti na které se musí skládat členové pod hrozbou vyloučení a následnou dehonestaci jejich osoby. Proto jej nezajímají drobné těžkosti lidí. Z těch mu nic neplyne. Ohání se líbivými a dobře slyšitelnými hesly. Tato populistická prohlášení bez znalosti pozadí se mohou občanům v současné politické situaci zdát jako reálná.

 

 

Varuji všechny občany. Buďte ostražití při oslovení k účasti na aktivitách spojených s Jindřichem Tichým.

Autor: Jiří Fábik | neděle 1.10.2017 9:55 | karma článku: 10,83 | přečteno: 613x
  • Další články autora

Jiří Fábik

Odebírání dětí rodinám

Kdo a proč odebírá děti z rodin. Historie tohoto rozhodnutí v minulosti. A další podobné jednání státu proti zájmům společnosti a lidí.

20.12.2021 v 20:00 | Karma: 9,22 | Přečteno: 595x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Tempel versus Česká republika

Kauza která na mezinárodním fóru rezonuje. Nastavuje zrcadlo České justici. Jak dlouho budeme ještě tolerovat bezprávní stav?

27.11.2021 v 14:30 | Karma: 13,49 | Přečteno: 553x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Nezávislá Justice

Nežádej aby se věci děli tak, jak si představuješ, nýbrž přijímej je tak, jak se dějí. Jestli se necháváš něčím rozhněvat, nerozhněvalo tě ono, nýbrž tvůj názor, jaký sis o tom vytvořil. Epiktetos

26.11.2021 v 15:47 | Karma: 14,24 | Přečteno: 337x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Robert Tempel versus Česká republika

Justice naší České republiky v kauze Robert Tempel versus Česká republika svými intrikami, pohořela u Evropského soudu.

21.11.2020 v 23:01 | Karma: 20,23 | Přečteno: 812x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Jsme ještě právním státem? - IV./1. (Z Bělušické věznice - 4. část)

O tom, jak v tichosti odsoudit pachatele závažného zločinu a následně za stejný zločin odsoudit účelově nepohodlného aktivistu k dlouholetému trestu.

9.10.2020 v 14:51 | Karma: 17,04 | Přečteno: 602x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Jsme ještě právním státem? - IV. (Z Bělušické věznice - 3. část)

Jsme ještě právním státem nebo moc ve státě převzala justiční mafie? „Ve státě, kde jedna složka státní moci získá nekontrolovatelnou a neomezenou moc, se takovému státnímu zřízení říká DIKTATURA“.

8.10.2020 v 17:01 | Karma: 22,07 | Přečteno: 724x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Jak se liší lobbista Janoušek a já?! (Z Bělušické věznice - 2. část)

Lobbista Janoušek dostal PŘERUŠENÍ TRESTU ZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ. Proč já ne?! I když mám obrovské bolesti a i psychické potíže?!

1.10.2020 v 19:27 | Karma: 24,42 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Kauza Tempel a mé odsouzení. Mají něco společného? (Z Bělušické věznice - 1. část)

Je naše soudnictví a státní mechanismus podplatitelný? Projevuje se demokracie v naší republice tím, že jsou umlčováni naši spoluobčané, kteří mají důkazy o vysoké korupci nebo se táhnou soudní spory ne měsíce, ale roky?!

1.10.2020 v 11:00 | Karma: 19,87 | Přečteno: 857x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Obřízková strategie ?

Probíhá v Evropě mrzačení chlapců a mužů ve jménu víry? Chybné rozhodnutí zahraničního lékaře nebo úmysl?

13.4.2019 v 20:55 | Karma: 26,12 | Přečteno: 1583x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Marný boj s Justiční mafií.

Boj s Justiční mafií je tvrdý a nekompromisní. Pokud nebudeme se dožadovat dodržování zákonů elitami tak i vymahatelnosti práva, budou podobné případy přibývat.

3.2.2019 v 10:59 | Karma: 35,92 | Přečteno: 2526x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

pokračování o ICCJV – Rozprodání našeho zlatého státního pokladu

Skutečně potřebujeme mezinárodní instituce. Nebo se nápravy domůžeme zákonnou cestou sami jako Češi? Zvedneme se jako hrdý národ? Přestaneme zahanbovat své otce a praotce, kteří se pro naši vlast obětovali?

5.1.2019 v 18:51 | Karma: 32,07 | Přečteno: 1075x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Víte co se skrývá pod písmeny ICCJV?

Máme v ČR možnost dovolat se spravedlnosti? Ano máme. Proč nám je toto právo utajeno? Proč stránky této instituce navštívilo pouze 466 lidí od roku 2014. Tak pokud nám jsou tyto informace tajeny .

2.1.2019 v 20:55 | Karma: 29,47 | Přečteno: 2942x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Budoucí dopady Istanbulské úmluvy na naše děti.

Vážení čtenáři. Již dlouho přemýtám nakolik nás přijetí Istanbulské úmluvy bude limitovat ve vztahu k našim dětem. Zvláště pokud úřad vlády vydá dokument. Soudy postupují již při současných řízeních v duchu Istanbulské úmluvy.

1.12.2018 v 16:06 | Karma: 23,36 | Přečteno: 969x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Žhavá aktualita ze soudních síní :

Vrátila se padesátá léta ? Za mne říkám ANO. Vrací se totalitní režim? Za mne říkám ANO. Demokracie již zemřela a její kóma skončilo

19.9.2018 v 18:08 | Karma: 20,21 | Přečteno: 1222x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Rozvádíme se s manželem po rozpadu našeho vztahu 2 díl

(první pokračování kauzy čtyřleté dívky) Tento příběh je prezentován podle živých událostí a proložen informacemi z jiných kauz. Nesoudí vinu a nevinu. Tento příběh se zabývá pochybením v oblasti práva. A dalších aktérů.

30.8.2018 v 12:51 | Karma: 18,65 | Přečteno: 1500x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Volby 2018 - HSK

Kandidáti a jejich morálka. Je skutečně morálka ve společnosti na tak nízké úrovni? Nebo jen stále společnost nedospěla a spoléhá se na to že politici se napraví?

28.8.2018 v 10:16 | Karma: 12,95 | Přečteno: 572x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Rozvádíme se s manželem po rozpadu našeho vztahu.

Holá fakta, která prožila matka při řešení vztahu své čtyřleté dcery ke svému otci. Budeme děti deprimovat jen pro Ego dospělých?

27.8.2018 v 19:24 | Karma: 32,59 | Přečteno: 2916x | Diskuse| Ostatní

Jiří Fábik

Dodržují se v našem státě zákony a lidská práva?!

Jak je možné se dobrat spravedlnosti pokud jsou občané na zakázku souzeni. Pokud za účelem jejich dehonestace jsou vypracovávány znalecké posudky na zadání podle smyšlených údajů z trestních a soudních spisů.

7.4.2018 v 22:25 | Karma: 31,29 | Přečteno: 1790x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Právo a spravedlnost

Jak funguje právo v České republice? Jak je zajištěna ochrana občanských práv a svobod? Kdo chrání občany před svévolí studovaných právníků?

27.3.2018 v 12:26 | Karma: 15,95 | Přečteno: 612x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Vážení čtenáři

Delší dobu přemýšlím o tom, jakým jsme my vlastně národy a co jsme vlastně za lidi. Proč se cítíme povinováni nějaké nadvládě?

27.3.2018 v 10:18 | Karma: 18,17 | Přečteno: 547x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik