Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už je to poměrně dávno, kdy měl generál Andor Šándor velmi vážný a přesvědčivý proslov na ČT na toto téma. Celé to bylo shrnuto do věty (přibližně), že demokracie není demokracií bez právních jistot a vymahatelnosti práva. Pak už jsem nikdy nic takového na veřejnoprávních médiích neslyšel. Netvrdím, že tato média mají snad navrhovat změny zákonů a svolávat demonstrace před MS nebo Parlamentem ČR. Jen by neměla opouštět tak vážná témata, když se nedočkají reakce těch, kteří by měli konat a ne ignorovat vřed, který stále ne a ne prasknout a vydat šokující obsah. Povinností těchto médií je naopak zajistit občanům této země možnost slyšet názory a postoje těch, v jejichž moci je možná náprava , kdo nesou odpovědnost a kdo jsou studování k posouzení obsahu nalezeného vředu.

Napadá mne, že například zkušenosti spolku "Rodiny obětí české justice" by mohly vydat na velmi zajímavý a potřebný cyklus na ČT 2 nebo ČT 24.

Nejsem žádný aktivista. Občas podepíší petici ve prospěch někoho daleko od nás, na němž je páchána křivda. Vždy tak činím s rozporuplnými pocity a vždy si vzpomenu i na výše zmíněný spolek, o jehož dobře zpracovanoé petici (za pomoci právníka) jsem se zde několikrát zmínil, aniž by k ní pak přibyl jediný podpis.

Vaše hodnocení se může zdát jako přepjaté , ovšem jen tomu, kdo žije v příjemné nevědomosti nebo kdo v ní žít chce . I pouhé tušení stínů mívá na společnost velmi negativní vliv. Zastrašující, pokud není nikde vůle ke změně.

0 0
možnosti

J23i40ř98í 30F39á53b63i70k

27. 11. 2021 9:56

Vím co máte na mysli. Sám jsem byl otráven. Umírám mám následkem otravy Polyneuropatii těžkého stupně a spinální svalovou atrofii. Přesto jsem necouvl. Byl jsem tedy ve smyšlené kauze odsouzen na pět let. Když za mne bojovali vyhrožovali jim , že půjdou také. Benešová jim řekla , že má osobní zájem abych zůstal v kriminále. Nakonec mi slíbily dalších devět let pokud nepřestanu. Bojoval jsem i z vězení. No a nyní se snažím zapojit znovu do života a nic nefunguje. Vím tedy o čem píšete. Seděl jsem s panem Tempelem dva roky. Dobře se známe. Byl osvobozen po dvaceti letech věznění Evropským soudem. Na propuštění čekal devět měsíců i přes Ústavní nález. Soudkyně okresního soudu v Sokolově se jmenovala do vyšší instance než je Ústavní soud. Tomu skutečně nelze říci fungující Justice. Nezbývá než bojovat dál.

0 0
možnosti

J73a27n 32R24á24ž

26. 11. 2021 17:08

Jsem pro nezávislost soudců, ovšem tak, jak je tato nezávislost soudce ve spojení se skoro doživotním jmenováním, vytvořilo vpravdě zrůdný soudcokrokratický systém. A hovořit při tom o právním státě, kde má každý stejné právo na spravedlivý proces, je tak trochu černý humor.

0 0
možnosti

J16i25ř63í 34F49á95b83i23k

26. 11. 2021 17:53

Proto jsem tento článek psal. Je nutná změna

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik