Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Presumce neviny nikoliv pro politiky.......ano za předpokladu, že soudy v ČR budou fungovat. Sdílím s Vámi pocit studu za naše politiky,včera to byl tyatr klasiký. Přímá demokraci..jsem pro a neobával bych se ,že Švýcaři jsou schopnější,než Češi. Jinak karmaR^

0 0
možnosti

Vazeny pane Fabiku. Precetl jsem pozorne vas clanek. Hledal jsem snad jen jedno slovo urcijici aspon smer, kterym vy, volic a obcan, chcete vykrocit. Kde tu zmenu chcete mit. Nakousnul jste Primou demokracii. Dokazete vy sam nam vysvetlit, co si zatim predstavujete? Potom muzeme spolu diskutovat o zmenach a o kandidatu, ktery nam ty nase zmeny podpori. Jestli nam to neumite popsat, nachazite se se svym clankem v obrovske skupine ceskych obcanu, kteri znaji jen ukazovat, diskutovat a hlavne nadavat na vse, co se v republice deje.

Jednu kladnou vec jsem vycetl z vaseho clanku. Jmeno kandidata ktereho budete volit a co hlavni, PROC jej budete volit. Tak by kazdy obcan mel uvazovat a jednat.

0 0
možnosti

J70i25ř46í 89F22á26b78i10k

11. 1. 2018 21:02

Odpovím Vám takto. Všechny mé názory jsou zveřejněné na FB ve skupině Za práva všech. Jsem člověk který hájí práva občanů bez nároku na honorář a bez ohledu na osobní ztráty které jsou obrovské. Toto je můj aktivní boj se zkaženou částí naší společnosti. K druhé části otázky. Nebylo cílem ukazovat mou volbu a doporučovat volbu občanům. Chtěl jsem pouze nastavit zrcadlo způsobu kterým se voliči rozhodují a který nepovažuji za nejšťastnější.Toto bylo cílem mého článku. Lidé kteří mne znají ví , že dlouhodobě rozkrývám korupční kauzy. Věnuji se aktivně justiční mafii. Mým prioritním zaměřením je Juvenilní justice.Děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik