Diskuse

Tichý lhář

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám s p.Tichým osobní špatnou zkušenost.

Opakovaně mne prosil, aby jsem psal do jeho postupně upadajícího Občanského týdeníku, jak to sám označil. Jeho žádosti jsem nakonec vyhověl.

Po té co jsem podpořil návrat Mariánského sloupu na Staroměstské náměstí v Praze. Mne označil za vlastizrádce co chce za pomocí Habsburků rozbít Českou republiku a smazal všechny mé články v jeho Týdeníku.

Moravanství jako vlastizrada?

http://www.moravskynarod.cz/moravanstvi-jako-vlastizrada/

p.Jindřich Tichý je skutečně nebezpečný manipulátor. Vulgárně uráží každého, kdo jen náznakem má jiný názor než On.

Slovo kompromis, snaha domluvit se nezná.

Jeho konspirace, podezřívání a překrucování vede k tomu, že si po vzoru náboženské sekty udržuje malou skupinku 5 až 7 členů, kteří jsou mu oddáni.

Považuje se za jediného zachránce (spasitele) republiky.

Jak to má s financováním přesně nevím, ale díky za informace p.Fábik.

Já mu nic neposlal.

0 0
možnosti

J51i56ř48í 73F34á26b43i61k

19. 10. 2017 7:33

Pane Ševčík

Děkuji za reakci. Jak píše pan Tichý , na ustavující konferenci jsem nejel protože mne chtěl volit do čela hnutí. Následně mne bez informování zvolili místopředsedou. Pro složitost situace jsem volbu přijal. Snažil jsem se usměrnit Tichého chování. Přišel exces Tichého a jeho odstoupení. Zvolili mne předsedou . Volbu jsem přijal s podmínkou odchodu Tichého. Začal jsem prověřovat podklady. Během tohoto týdne mi dal Tichý na vědomí, že sice jsem hnutí převzal avšak poběží vše tak jako dosud. Při studování účetnictví jsem zjistil nesrovnalosti oproti skutečnosti. Chtěl jsem je s Tichým projednat. Následovala hysterie vyvolaná Tichým a mé odvolání. Protože jsem i nadále požadoval vysvětlení, byla mi zamezena komunikace s členy a byl jsem vyloučen. Nastala tvrdá likvidace a dehonestace mé osoby.Začala série vyjádření o agentech a tajných službách. S ohledem na projevy Tichého jsem nabyl přesvědčení , že se z hnutí stalo uskupení s rysy sekty i stejnou strukturou. Začal jsem být přesvědčen o možném narušeném duševním zdravím Tichého. Jeho chování odpovídá svými znaky a projevy schizofrenii. Tuto bez znalosti do určité doby nevnímá okolí už vůbec ne postižený. Tedy jedinou cestou je podání trestního oznámení ke kterému mám avizováno připojení dalších osob.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik