Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to zakládal Nebureš.

1 0
možnosti
Foto

Chtěl bych věřit, že jste to opravdu napsal pouze jako varování ostatních před dotyčnou osobou, jenže při čtení jsem získával dojem trochu odlišný.

Navíc mi vadí, když se veřejně činná osoba dopouští takového prznění češtiny a hrubek.

0 0
možnosti

J51i38ř84í 20F36á34b12i11k

1. 10. 2017 13:21

A jsme opět u toho. Jsem skutečně dyslektik a dysgrafik. Rukou nenapíši vůbec nic. Opravdu tento handicap není příjemný a zvláště pokud Vám jej neustále lidé připomínají. To není stěžování jen pouhé vysvětlení. Věřte , že jiný důvod než varování není. Mám jiný zájem činnosti kde lidé říkají jsem údajně úspěšný. je to poradenství lidem v nouzi. Lidem kteří nemají finance na drahé právníky a tím se jim zastání nedostává. Hlavní a prioritní činností je mé zastupování v případech neoprávněně odebraných dětí a činnost pana Tichého mne v tomto omezovala. Tedy pro mne nemá význam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik