Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J19i65ř83í 30F49á37b29i40k

24. 12. 2016 20:12

Jsem opravdu rád , že jsem Vás potěšil. Zvláště pokud píši co cítím. Každý týden řeším těžké lidské osudy, které nachystali občanům soudy a naši politici. Mám obrovskou radost když vidím , že to vede k cestě k lepšímu. Ještě jednou děkuji.

0 0
možnosti

Tímto blogem jste mi al krásný vánoční dárek. Dlouho mne tak nic nepotěšilo. Děkuji. Samozřejmě karma.

1 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik