Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsme právním státem?

Jsme stále právním státem? Je v naší zemi právo pro všechny nebo pouze pro vyvolené a na objednávku? Jak soudí náš soudní systém. Podle práva nebo podle politické objednávky a objednávky zájmových skupin?

Právní stát, jeho policie a soudy.

 

 

Je Česko právním státem? Já říkám ano. Bohužel však pouze pro Ty, kteří si mohou zaplatit kvalitní advokáty a nebo je druhá skupina.

To jsou osoby označované za chronické stěžovatele. Tito lidé se brání sami a využívají k tomu právních norem našeho státu.

 

Nyní proč tento příspěvek píši. 

Již od Roku 2008 se věnuji rozkrývání trestné činnosti komunálních zastupitelů.

Zde jsem začal sbírat zkušenosti.

Začal jsem jako člen kontrolních orgánů města upozorňovat na porušování zákona. Výsledkem bylo nejen odvolání mé z kontrolních orgánů. Navíc odvolali i starostu a místo starostku kteří se odmítli podílet na rozkrádání majetku města. A následně v lednu mou rodinu vystěhovali na ulici bez náhrady. Pomoci se mi nedostalo.

Začal jsem tedy shromažďovat podklady. Po neustálém vyhrožování, jsme byli nuceni opustit z bezpečnostních důvodů město.

Po úplné kompletaci podkladů, kdy jsme neustále upozorňovali na porušování zákona ,bez odezvy. Připravili trestní oznámení na vedení města . Tak jak to bývá, spolupracovala na této aktivitě skupina obyvatel. A tak došlo k úniku informací a následovala odveta. Bylo veřejně známé , že mám duševně nemocnou snachu schisofrenika jíž vychovávám syna a ona jej chce do péče. Tato na mne dlouhodobě podávala trestní oznámení na zločiny znásilnění , zneužívání , vydírání a vyhrožování. Následovaly události které by nevymyslel ani nejlepší spisovatel.

 A tak snaše  poradili a podala na mne trestní oznámení o zneužívání nevlastní dcery. Začalo vyšetřování a aktivity kolem města jsem musel přerušit .

Po tomto útoku jsem přestal komunikovat se svými partnery a začal bojovat sám bez vnějšího vlivu.

10.4.2014 k nám přišel OSPOD v doprovodu policie a odebrali nám mého syna a vnuka ,partnerky dvě dcery a syna a našeho společného šestiměsíčního kojence.

Začali jsme okamžitě jednat a podali odvolání. Partnerce sdělili , že jí vrátí děti až ode mne odejde.

Začalo peklo které bych nikomu nevěřil, kdyby je vyprávěl. Do toho mne v květnu přišla oběsit skupina mladíků kteří měli přímou vazbu na město.Podávám trestní oznámení. Přesto , že jsem útočníky identifikoval byl vyřešen pouze jeden a to na přestupkovém řízení. Podal jsem odvolání a bylo zamítnuto. Od tohoto okamžiku jsem tušil , že přichází těžké časy. A tak jsme bojovali a já se navíc vrátil ke své původní činnosti směřované k obci. A tak na podzim 2014 podávám rozsáhlé trestní oznámení a kontaktuji SZIF s podezřením na dotační podvod.

Jsem obžalován pro pohlavní zneužití dcery s dokonanou souloží a to přes naprostou absenci důkazů. A to i přes skutečnost , že znalecký posudek říká dcera je panna a nikdy pohlavní styk neměla. Najednou zjišťujeme s hrůzou , že děti vypovídají o bytí a dcera o sexuálních praktikách protřelé šlapky. To nás zlomilo. Až průběh času nám ukázalo jak tato svědectví vznikla.Děti byli odebrány  umístěny v diagnostickém ústavu a z výpovědí pracovníků vyplývá , že byli nuceni vypovídat ve znění obžaloby. 10.4.2014 došlo k odebrání a první výslechy proběhli 25.5.2014

Začátkem roku urguji trestní oznámení a spojuji se mimo jiné s kanceláří ministra financí . Dostávám přislíbenu pomoc a že předá věc k prošetření.

Na jaře 2015 mne navštěvuje policie a upozorňuje mne , že pokud toho nenechám půjdu sedět. To mne zaráží. Navíc je mi odmítnuto podat vysvětlení k případu. A tak se odvolávám a podávám stížnost proti postupu policie. Dostávám se do kávomlýnku událostí. 23. 4 .2015 v polovině hlavního líčení je na mne uvalena vazba. Vypovídalo proti mně pět státních zaměstnanců křivě. Mé protesty nejsou vyslyšeny. Nic nechápu, nemá to logiku. Po 26 -ti dnech jsem propuštěn. Krajský soud konstatuje protiprávní vazbu a konstatuje porušení Listiny lidských práv a svobod. Dostávám vzkaz , že pokud mi to nestačilo bude hůř. Z rozsudku se dozvídám , že soud se dohodl týden před hlavním líčením. Bude uvalena vazba. Vazbu zdůvodňuje svědectvím z výpovědí při hlavním líčení. Tedy dohodli vazbu a týden vyráběli důkazy. Obracím se na státní zastupitelství. Soused s vazbou na město mi sděluje , že mluvil s někým z města a ten konstatoval , že jsem hajzl a je potřeba mi zavřít hubu za každou cenu. V srpnu mi hoří garáž u domu i s auty. Následně je mi opět vyhrožováno. Nic není šetřeno. V říjnu mne navštěvuje syn a že jej oslovil můj soused a chtěl koupit našeho psa. Nesouhlasím . V listopadu je pes odcizen zastřelen a stažen z kůže . Hlava s kůží vystavena a tělo se nenašlo. Vyšetřování odloženo. Pokračuji ve stupňování tlaku na hospodářskou kauzu. Je mi tou samou osobou poslán vzkaz , že mi zapálí auto. V únoru nám vniká v nočních hodinách ozbrojený útočník a napadá rodinu. Přivolaná policie věc šetří jako přestupek. Odmítá věc překvalifikovat. Je mi jasné , že útok souvisí s kauzou. Proto podávám stížnost na státním zastupitelství a věc je obnovena a překvalifikována na přečin. Spojuji se s vyšetřovatelem a nabízím svůj souhlas s mírným trestem výměnou za informaci kdo jej najal. Přijímá a vypovídá. Opět přímé spojení s městem. Připravuji se na kandidování v krajských volbách. Začínám vyjednávat o zapsání na kandidátní listinu. 22.4.2016 mne zatýká kriminální policie a převáží k soudu. U soudu je na mne opět uvalena vazba z důvodu anonymního telefonátu . Ten sděluje , že se chystám uprchnout do ciziny a skrývat se před trestním stíháním v Německu. Upozorňuji soud , že tímto je má rodina v ohrožení. Jsem převezen do věznice a ani právníci situaci nechápou. Po 59 dnech 20.6.2016. kdy jsou již kandidátky podány jsem propuštěn. Spojuji se s kamarádem a v poslední den registrace mne dopisují na kandidátku. Podávám informaci soudu. Reakci zde ani popisovat nebudu.

Přichází další a další vydírání a nátlak. Já stupňuji svůj tlak na odpovědné orgány . Začínám publikovat v médiích a na internetu. Tlak začíná přinášet výsledky. Je rozhodnuto o vrácení dotačního titulu pro porušení zákona. Starosta situaci neustál a pokládá funkci a rozbíhá se celá mašinérie která snad povede k objasnění celé kauzy

 

Proto říkám , jsme právním státem. Bohužel je smutné , že právo je nutné si vynucovat. Bohužel ke škodě nás všech není aplikováno automaticky. Náš právní systém vykazuje značné vady. O těch však v příštím příspěvku včetně konkrétních případů a kauz.

 

S vírou v nápravu stavu a v plně právní stav.

Autor: Jiří Fábik | čtvrtek 9.2.2017 23:02 | karma článku: 19,48 | přečteno: 613x
  • Další články autora

Jiří Fábik

Odebírání dětí rodinám

Kdo a proč odebírá děti z rodin. Historie tohoto rozhodnutí v minulosti. A další podobné jednání státu proti zájmům společnosti a lidí.

20.12.2021 v 20:00 | Karma: 9,22 | Přečteno: 595x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Tempel versus Česká republika

Kauza která na mezinárodním fóru rezonuje. Nastavuje zrcadlo České justici. Jak dlouho budeme ještě tolerovat bezprávní stav?

27.11.2021 v 14:30 | Karma: 13,49 | Přečteno: 553x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Nezávislá Justice

Nežádej aby se věci děli tak, jak si představuješ, nýbrž přijímej je tak, jak se dějí. Jestli se necháváš něčím rozhněvat, nerozhněvalo tě ono, nýbrž tvůj názor, jaký sis o tom vytvořil. Epiktetos

26.11.2021 v 15:47 | Karma: 14,24 | Přečteno: 337x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Robert Tempel versus Česká republika

Justice naší České republiky v kauze Robert Tempel versus Česká republika svými intrikami, pohořela u Evropského soudu.

21.11.2020 v 23:01 | Karma: 20,23 | Přečteno: 812x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Jsme ještě právním státem? - IV./1. (Z Bělušické věznice - 4. část)

O tom, jak v tichosti odsoudit pachatele závažného zločinu a následně za stejný zločin odsoudit účelově nepohodlného aktivistu k dlouholetému trestu.

9.10.2020 v 14:51 | Karma: 17,04 | Přečteno: 602x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Jsme ještě právním státem? - IV. (Z Bělušické věznice - 3. část)

Jsme ještě právním státem nebo moc ve státě převzala justiční mafie? „Ve státě, kde jedna složka státní moci získá nekontrolovatelnou a neomezenou moc, se takovému státnímu zřízení říká DIKTATURA“.

8.10.2020 v 17:01 | Karma: 22,07 | Přečteno: 724x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Jak se liší lobbista Janoušek a já?! (Z Bělušické věznice - 2. část)

Lobbista Janoušek dostal PŘERUŠENÍ TRESTU ZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ. Proč já ne?! I když mám obrovské bolesti a i psychické potíže?!

1.10.2020 v 19:27 | Karma: 24,42 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Kauza Tempel a mé odsouzení. Mají něco společného? (Z Bělušické věznice - 1. část)

Je naše soudnictví a státní mechanismus podplatitelný? Projevuje se demokracie v naší republice tím, že jsou umlčováni naši spoluobčané, kteří mají důkazy o vysoké korupci nebo se táhnou soudní spory ne měsíce, ale roky?!

1.10.2020 v 11:00 | Karma: 19,87 | Přečteno: 857x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Obřízková strategie ?

Probíhá v Evropě mrzačení chlapců a mužů ve jménu víry? Chybné rozhodnutí zahraničního lékaře nebo úmysl?

13.4.2019 v 20:55 | Karma: 26,12 | Přečteno: 1583x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Marný boj s Justiční mafií.

Boj s Justiční mafií je tvrdý a nekompromisní. Pokud nebudeme se dožadovat dodržování zákonů elitami tak i vymahatelnosti práva, budou podobné případy přibývat.

3.2.2019 v 10:59 | Karma: 35,92 | Přečteno: 2526x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

pokračování o ICCJV – Rozprodání našeho zlatého státního pokladu

Skutečně potřebujeme mezinárodní instituce. Nebo se nápravy domůžeme zákonnou cestou sami jako Češi? Zvedneme se jako hrdý národ? Přestaneme zahanbovat své otce a praotce, kteří se pro naši vlast obětovali?

5.1.2019 v 18:51 | Karma: 32,07 | Přečteno: 1075x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Víte co se skrývá pod písmeny ICCJV?

Máme v ČR možnost dovolat se spravedlnosti? Ano máme. Proč nám je toto právo utajeno? Proč stránky této instituce navštívilo pouze 466 lidí od roku 2014. Tak pokud nám jsou tyto informace tajeny .

2.1.2019 v 20:55 | Karma: 29,47 | Přečteno: 2942x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Budoucí dopady Istanbulské úmluvy na naše děti.

Vážení čtenáři. Již dlouho přemýtám nakolik nás přijetí Istanbulské úmluvy bude limitovat ve vztahu k našim dětem. Zvláště pokud úřad vlády vydá dokument. Soudy postupují již při současných řízeních v duchu Istanbulské úmluvy.

1.12.2018 v 16:06 | Karma: 23,36 | Přečteno: 969x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Žhavá aktualita ze soudních síní :

Vrátila se padesátá léta ? Za mne říkám ANO. Vrací se totalitní režim? Za mne říkám ANO. Demokracie již zemřela a její kóma skončilo

19.9.2018 v 18:08 | Karma: 20,21 | Přečteno: 1222x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Rozvádíme se s manželem po rozpadu našeho vztahu 2 díl

(první pokračování kauzy čtyřleté dívky) Tento příběh je prezentován podle živých událostí a proložen informacemi z jiných kauz. Nesoudí vinu a nevinu. Tento příběh se zabývá pochybením v oblasti práva. A dalších aktérů.

30.8.2018 v 12:51 | Karma: 18,65 | Přečteno: 1500x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Volby 2018 - HSK

Kandidáti a jejich morálka. Je skutečně morálka ve společnosti na tak nízké úrovni? Nebo jen stále společnost nedospěla a spoléhá se na to že politici se napraví?

28.8.2018 v 10:16 | Karma: 12,95 | Přečteno: 572x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Rozvádíme se s manželem po rozpadu našeho vztahu.

Holá fakta, která prožila matka při řešení vztahu své čtyřleté dcery ke svému otci. Budeme děti deprimovat jen pro Ego dospělých?

27.8.2018 v 19:24 | Karma: 32,59 | Přečteno: 2916x | Diskuse| Ostatní

Jiří Fábik

Dodržují se v našem státě zákony a lidská práva?!

Jak je možné se dobrat spravedlnosti pokud jsou občané na zakázku souzeni. Pokud za účelem jejich dehonestace jsou vypracovávány znalecké posudky na zadání podle smyšlených údajů z trestních a soudních spisů.

7.4.2018 v 22:25 | Karma: 31,29 | Přečteno: 1790x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Právo a spravedlnost

Jak funguje právo v České republice? Jak je zajištěna ochrana občanských práv a svobod? Kdo chrání občany před svévolí studovaných právníků?

27.3.2018 v 12:26 | Karma: 15,95 | Přečteno: 612x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Vážení čtenáři

Delší dobu přemýšlím o tom, jakým jsme my vlastně národy a co jsme vlastně za lidi. Proč se cítíme povinováni nějaké nadvládě?

27.3.2018 v 10:18 | Karma: 18,17 | Přečteno: 547x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik