Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Občané máte odvahu bojovat? Čtěte co Vás čeká.

O tom jak těžký je boj za spravedlnost. A jaké oběti mohou tyto snahy si vyžádat. Jaké to je když se Vás matka Vašich dětí táže. Prosím Tě vydržíš doma aspoň do vánoc Dětem je tu bez tebe smutno.

Političtí vězni již nejsou

Nesmrtelný Pakosta a spol.

Političtí vězni a praktiky minulého režimu dnes

Vážení spoluobčané. Je smutné ,že nyní píši tento článek.Jak jsem již presentoval není možné se dovolat nápravy.

Nyní k oživení případu. V roce 2006 jsem prováděl pro město Hora Svaté Kateřina stavební práce na základě hospodářské smlouvy. Nedostal jsem doplaceno.Dluh činil 20 000 kč. Protože jsem ve městě bydlel přestal jsem platit nájem a následně došlo k vzájemnému zápočtu. Toto však starostka Eva Hor....á za ČSSD nepřenesla přes srdce. A začala eskalovat vážný spor.Docházelo k různým krokům které nám znepříjemňovali život.No a poté co se starostka Hor...á začala chovat jako Kateřinský Putin a ani opačný názor nadřízených orgánů, Tisku a Veřejného ochránce práv Judr. Motejla, měli zřejmě podle p. Hor...é menší právní povědomí nezabral. Tak jako bývalý komunální politik jsem v roce 2010 kandidoval s úmyslem rozbít zdejší politické seskupení. No zdařilo se a volby vyhráli partneři kteří byli předpokladem změn.

Byl jsem požádán abych posoudil předchozí činnost města. Výsledky překonaly očekávání. Dotační a jiné podvody,zneužívání majetku města, likvidace dokumentů, šikana občanů, nesmyslné soudy. Byly zadány audity ,tyto potvrzovaly naše podezření. A tak došlo ke krokům které měli vést k nápravě.

Protože bývalé vedení města neustále pokračovalo v těchto aktivitách nebrali v potaz naše upozornění ,TAKTO NE .Došlo k prvním oznámením na nadřízené orgány . Začala padat trestní oznámení ,fyzické útoky a tak dále.A věc nabrala směr o kterém se nám ani nezdálo.

Dva naši zastupitelé zradily. Jedna za dva balíky sena a pozemek na pastvu koní a druhá za místo starostky zvedli ruku pro odvolání. A byli jsme opět v oposici.

Začal jsem tvrdý boj s českou administrativou a byrokracií.Pracně jsem získával důkazy a tak v roce 2014 jsem měl kompletní podklady a partnerům jsem oznámil ,že budu podávat trestní oznámení. Nestačil jsem se divit. Bylo na mne schizofrenikem podáno trestní oznámení pro zneužívání dětí.

A začaly se dít věci. Přišli mne oběsit čtyři mladíci ,policie věc vyřešila jako přestupek .V usnesení předběžného opatření zdůvodňuje soudkyně ,že jsem se činu dopustil a to v době kdy jsem ještě nebyl ani vyslechnut policií .Již jsem tušil ,že je zle. Podal jsem trestní oznámení na město a nestačil se divit. Přes absenci důkazů v mém případě byla podána obžaloba pro údajný trestný čin. Protože jsem se nenechal zastrašit ,bylo mi sděleno "buď toho necháš ,nebo půjdeš sedět". V té době jsem ještě naivně věřil v právo.

Kandidovat jsem již však nemohl a byli nám odebrány děti včetně půl ročního kojence. Začali vypovídat svědci křivě a vyrábět důkazy. Soud byl hluchý a slepý. A protože jsem využíval opravných prostředků. Domluvil se soud v roce 2015 týden před hlavním líčením ,že na mne bude uvalena vazba. Byli vyrobeny důkazy a jel jsem na vazbu. Po 26-ti dnech Krajský soud vazbu zrušil pro porušení Listiny lidských práv a svobod. Po návratu na mne čekalo další trestní oznámení, tentokrát jsem měl zneužívat všech šest dětí. Tentokrát policie věc odložila . A tak v červnu jsem obdržel varování z Kateřiny abych si na sebe dával pozor.

V srpnu mi za podivných okolností shořela garáž s auty. Pominu vyhrožování a vydírání. V prosinci byl synovi při venčení odcizen pes a nalezen stažený z kůže a tělo se nenašlo. V prosinci je mi poslán vzkaz ,že mi vyhodí auto do vzduchu. Podávám opravné prostředky ve spojení s hospodářskou kauzou až na nejvyšší státní zastupitelství.Toto nařizuje věc prověřit pro porušení mých práv." Nebylo mi vyšetřovatelem povoleno podat vysvětlení a věc byla odložena".

Posledního února 2016 v nočních hodinách nám vnikají do domu a daří se mi útočníka odrazit a vytlačit na ulici.Věc je opět vyhodnocena policií jako přestupek. Podávám stížnost proti postupu policie a to i v hospodářské kauze. Přichází 22.4.2016.Zatýká mne kriminální policie a jsem předveden na soud. Zde je mi sděleno " Anonym zavolal na OSPOD a sdělil ,že je z Horního Jiřetína a že chci s rodinou uprchnout do Německa a skrývat se před trestním stíháním" Je na mne uvalena opět vazba.

Všichni nad tím kroutí hlavou a nechápou.Po 59 dnech jsem bez vysvětlení propuštěn. Ptám se jsem politický vězeň ?

Po propuštění je mi sděleno že mi bylo zamítnuta možná účast ve volbách do krajského zastupitelstva. Hledám pomoc a pomocnou ruku dostávám a ve volbách kandiduji. S mou přítelkyní jdu k volbám. Je mi jasné , že s ohledem na průběh jsou pro mne volby pouze symbolickým gestem. A tak jsem úplně u vytržení když při kontrole volebních výsledků zjišťuji , že přes skutečnost volby mé družky. Kdy vhazovala volební lístek ve volební místnosti v Horním Jiřetíně , volební výsledky tento hlas neobsahují.

Ptám se občané, jedná se pouze o nešťastnou shodu náhod a já jsem paranoik. Nebo se mám obávat o náš právní stát a obávat se , že se může jednat o účel?  

Paní Hor...vé a panu Pak....vi vzkazuji touto cestou.

Není možné, že by váš vliv byl tak značný. Spíše jste do našeho sporu zatáhli osoby které vám zřejmě vděčné nebudou.

Udělám vše pro to aby vám to neprošlo. Jen mne mrzí ,že vám policie byla takto nápomocna v páchání této činnosti

O vaší morálce svědčí i skutečnost ,že osoba která zradila byla vámi zvolena jako starostka a jako jeden z prvních dokumentů jste jí dali podepsat žádost o proplacení dotačního titulu jenž je nyní dotačním podvodem.

Děkuji za pozornost a napíši zde i konec této kauzy.

Autor: Jiří Fábik | čtvrtek 22.12.2016 0:15 | karma článku: 21,75 | přečteno: 976x
  • Další články autora

Jiří Fábik

Odebírání dětí rodinám

Kdo a proč odebírá děti z rodin. Historie tohoto rozhodnutí v minulosti. A další podobné jednání státu proti zájmům společnosti a lidí.

20.12.2021 v 20:00 | Karma: 9,22 | Přečteno: 596x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Tempel versus Česká republika

Kauza která na mezinárodním fóru rezonuje. Nastavuje zrcadlo České justici. Jak dlouho budeme ještě tolerovat bezprávní stav?

27.11.2021 v 14:30 | Karma: 13,49 | Přečteno: 553x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Nezávislá Justice

Nežádej aby se věci děli tak, jak si představuješ, nýbrž přijímej je tak, jak se dějí. Jestli se necháváš něčím rozhněvat, nerozhněvalo tě ono, nýbrž tvůj názor, jaký sis o tom vytvořil. Epiktetos

26.11.2021 v 15:47 | Karma: 14,24 | Přečteno: 337x | Diskuse| Politika

Jiří Fábik

Robert Tempel versus Česká republika

Justice naší České republiky v kauze Robert Tempel versus Česká republika svými intrikami, pohořela u Evropského soudu.

21.11.2020 v 23:01 | Karma: 20,23 | Přečteno: 812x | Diskuse| Společnost

Jiří Fábik

Jsme ještě právním státem? - IV./1. (Z Bělušické věznice - 4. část)

O tom, jak v tichosti odsoudit pachatele závažného zločinu a následně za stejný zločin odsoudit účelově nepohodlného aktivistu k dlouholetému trestu.

9.10.2020 v 14:51 | Karma: 17,04 | Přečteno: 602x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 884x
Již se nepovažuji za politika ani se politikou zabývat nemám zájem. Mne již zajímá pouze zákon, jeho výklad a uplatňování právních norem v naší zemi. Je smutné , abych mohl pro tuto zemi něco udělat, musím odejít do ciziny a odtud působit na právní prostředí v naší zemi.

Seznam rubrik